lördag 5 september 2015

Ändra dagar för hästträningarna

Hejsan

Eftersom det kommit upp att alla inte kunde vara med på hästträningsdagarna så har jag gjort ett förslag på andra dagar.

Jag vill ha era kommentarer om det passar eller. Om majoriteten inte har möjlighet att ändra dag så behåller vi det enligt ursprungsschemat.

Vill att alla skriver i kommentarerna under detta inlägg så jag vet.

När det är dåligt väder och när vintern närmar sig kommer vi hålla till på Stall Snartorp. Länk kommer här http://www.stallsnartorp.n.nu/ Här hittar ni vägbeskrivning.

Tiden kommer vara eftermiddag/kväll.

I september nu försöker vi vara här på Ranchen men ser vi några dagar innan att det ska vara skitväder är vi på Snartorp.

Förslag på nya datum är:

2015

  • 13/9
  • 18/10
  • 15/11 (Kan ev behöva ändras)
2016
  • 17/1
  • 14/2
OBS! - Filmkvällarna är fortfarande samma dagar och här på Ranchen.

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. För mig är det ok både med de nya och de gamla tiderna.

    SvaraRadera
  2. 18/10 är jag bortrest de andra tiderna kan jag

    SvaraRadera